European Conference on e-Learning
09.11.2011, 18:30 Uhr - 11.11.2011, 16:30 Uhr
Brighton Business School
Brighton
http://academic-conferences.org/ecel/ecel2011/ecel11-home.htm
Brighton Business School provides an favorable place for academic debate and learning among researchers and research practitioners in the e-learning field. Hosts to the Computers and Learning Conference in 2009 and the Work, Employment and Society Conference in 2010 among many others, the University of Brighton aims to develop creative relationships between teaching and learning, research and economic and social engagement. E-learning conferences are places to find the excitement of learning new things, the support and stimulation of like-minded professionals in learning and the opportunity to reflect productively on research evidence and conceptual thinking in the field.
Schlagwörter
Internationale Konferenz, E-Learning, Lernen, Technologische Entwicklung, Soziale Software, Technologieunterstuetztes Lernen, Ausserschulisches Lernen, Virtuelles Lernen,
Art der Veranstaltung | Konferenz / Tagung / Fachtagung / Kolloquium / Kongress / Symposium |
---|---|
Veranstalter | Brighton Business School, University of Brighton |
Kontaktadresse | University of Brighton, Mithras House, Lewes Road, Brighton, UK |
Beginn der Veranstaltung | 09.11.2011, 18:30 |
Ende der Veranstaltung | 11.11.2011, 16:30 |
Veranstaltungsstätte | Brighton Business School |
Staat | Vereinigtes Königreich (Großbritannien und Nordirland) |
Tagungssprache | Englisch |
Relevanz | europaweit |
Inhaltsbereich der Veranstaltung | Primarstufe; Sekundarstufe I; Sekundarstufe II; Berufsschule; Berufliche Bildung; Hochschule; Erwachsenenbildung/Weiterbildung; Behindertenpädagogik; Wissenschaft/Bildungsforschung; Medien- und Informationskompetenz |
Adressaten | Lehrer/-innen; Ausbilder/-innen; Hochschullehrer/innen / Forscher/-innen; Bibliotheks- und Dokumentationsfachkräfte; Lehrerbildner/-innen; Erwachsenenbildner/-innen |
Aufgenommen am | 17.01.2011 |
Zuletzt geändert am | 17.01.2011 |