Suche

German Education Server Eduserver
Erweiterte Suche

Ariadne Pfad:

Inhalt

ERAS-APERA International Conference 2018 (Educational Research Association of Singapore – ERAS & Asia-Pacific Educational Research Association – APERA)

12.11.2018 - 14.11.2018

National Institute of Education
1 Nanyang Walk
637616  Singapore

https://2018ae.eras.org.sg/de/Externer Link

The theme of this year's conference is "Joy of Learning in a Complex World".

"Established in 1986, ERAS strives to promote the cause of educational excellence in Singapore and the region via the conduct, promotion and use of relevant educational research.  In addition to being a member of APERA, ERAS is also a founding member of the World Education Research Association (WERA).

The ERAS-APERA International Conference 2018 is the latest installment of a biennial series of APERA conferences that aims to address the educational challenges typically faced by educators and researchers, and to promote educational research, policymaking and educational practices which benefit our next generation in the new century."

[Abstract: Site editor’s information supplemented by editors of Education Worldwide]

 

 

mehr/weniger
Schlagwörter

Asien, Singapur, Bildungsforschung, Konferenz,

Art der Veranstaltung Konferenz / Tagung / Fachtagung / Kolloquium / Kongress / Symposium
Veranstalter National Institute of Education, Nanyang Technological University, SINGAPORE
Beginn der Veranstaltung 12.11.2018, 00:00
Ende der Veranstaltung 14.11.2018, 00:00
Veranstaltungsstätte National Institute of Education
Staat Singapur
Tagungssprache Englisch
Relevanz regional
Inhaltsbereich der Veranstaltung Allgemeinbildung; Kindertageseinrichtungen; Vorschule; Primarstufe; Sekundarstufe I; Sekundarstufe II; Sonderschule/Förderschule; Berufsschule; Berufliche Bildung; Hochschule; Jugendbildung; Erwachsenenbildung/Weiterbildung; Senior/innenbildung; Behindertenpädagogik; Soziale Arbeit/Sozialpädagogik; Wissenschaft/Bildungsforschung; Bildungspolitik/Bildungsverwaltung; Medien- und Informationskompetenz
Adressaten Studierende; Hochschullehrer/innen / Forscher/-innen; Fachleute aus Bildungspolitik und -verwaltung
Aufgenommen am 14.11.2018
Zuletzt geändert am 14.11.2018

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)