Suche

German Education Server Eduserver Gebärdensprache DGS-Button Leichte Sprache LS-Button
Erweiterte Suche

Ariadne Pfad:

Inhalt

5th Congress on measurement and Evaluation in Education and Psychology (EPOD 2016)

01.09.2016 - 03.09.2016

Akdeniz University Faculty of Education, Antalya
Antalya

Türkei

h t t p : / / e p o d 2 0 1 6 . a k d e n i z . e d u . t r / e nExterner Link

The bi-annual conference is organised by the Turkish Association of Measurement and Evaluation in Education and Psychology (EPODDER). The conference themes are:

> Classroom assessment applications in schools
> Large scale tests, high-stakes tests, selection and placement tests
> Measurement theories and applications
> Computer based applications of measurement and evaluation
> Statistical methods in Educational and psychological research
> Curriculum evaluation
> Measurement and Evaluation in psychological counseling and guidance education
> Measurement and Evaluation of school effectiveness

You can find information on the former conferences on the assocation's website under "activities". [Abstract: Site editorÂ’s information supplemented by editors of Education Worldwide]

Schlagwörter

Türkei, Bildungsforschung, Bildungskonferenz, Wissenschaftliche Kommunikation, Austausch, Kompetenzmessung, Leistungsmessung, Evaluation, Bildung, Psychologie, Schule, Schulleistungsmessung, Leistungsstudien,

Art der Veranstaltung Konferenz / Tagung / Fachtagung / Kolloquium / Kongress / Symposium
Inhaltsbereich der Veranstaltung Vorschule; Primarstufe; Sekundarstufe I; Sekundarstufe II; Wissenschaft/Bildungsforschung
Adressaten Studierende; Hochschullehrer/innen / Forscher/-innen; Fachleute aus Bildungspolitik und -verwaltung
Tagungssprache Englisch; Andere
Relevanz bundesweit
Veranstalter Association of Measurement and Evaluation in Education and Psychology (EPODDER); Akdeniz University Faculty of Education
Zuletzt geändert am 22.08.2016

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: