BildungsSysteme International
Diese Seite gehört zu Datenbank Bildungssysteme International.
emis - education management information systems (South Africa)
http://www.education.gov.za/EMIS/tabid/57/Default.aspx
Südafrika, Republik
EMIS ist eine Unterseite des Ministry of Basic Education. Die Seite bietet viele Volltextdokumente von verschiedenen Bildungsberichten und Bildungsstatistiken Südafrikas, teilweise bis zurück ins Jahr 1999.
Inhalt (Stand 2013):
- emis information
- - Contacts
- - Schools Masterlist Data
- - Statistical Publications
- - - Education Statistics in South Africa at a Glance Report/ Education Statistics in South Africa Report
- - - School realities report
- 2013 Survey Guidelines & Instruments
- - Annual Survey for Ordinary Schools
- - Early Childhood Development
- - SNAP Survey for Ordinary Schools
- - SNAP Survey for Special Schools
[Zusammenfassung: Angaben des Autors der Webseite ergänzt durch Redaktion Bildung Weltweit]
Schlagwörter
Bildungsstatistik; Bildungsbericht; Evaluation; Schule; Schulentwicklung; Schulerfolg; Schulleistung; schulstatistik;
Ressourcentyp: | Sonstiger Ressourcentyp |
---|---|
Sprache: | Englisch |
URL (original): | http://www.education.gov.za/EMIS/tabid/57/Default.aspx |
Quelle / Autor der Webseite: | South Africa / Department of Basic Education |
Herkunftsland der Quelle: | Südafrika; |
Datensatznummer: | 8170 |
Zuletzt geändert am: | 20.11.2014 |
Thematischer Kontext
Veranstaltungen weltweit
- 18th EATEL Summer School on Technology Enhanced Learning 2024
- Stay in Tech! – Policies and practices of attracting and retaining female tech talent
- European/global policies on competencies and digitalised education. An explosion of the hegemonic paradigm of learning?
Neuigkeiten weltweit
- Unmasking racism. Guidelines for educational materials.
- Lehrermangel nicht nur in Deutschland
- AI report – By the European Digital Education Hub’s Squad on artificial intelligence in education.
- Copyright limitations and exceptions for the use of digital materials in teaching and learning environments.