Search

Deutscher Bildungsserver Bildungsserver

Ariadne path:

content

Di Nauta, Primiano (Hrsg.); Omar, Pirjo-Liisa (Hrsg.); Schade, Angelika (Hrsg.); Scheele, J.P. (Hrsg.)

Accreditation models in higher education.

Experiences and perspectives. ENQA Workshop Reports 3.

h t t p s : / / w w w . r e s e a r c h g a t e . n e t / p u b l i c a t i o n / 4 4 8 3 4 4 6 2 _ A c c r e d i t a t i o n _ m o d e l s _ i n _ h i g h e r _ e d u c a t i o n _ e x p e r i e n c e s _ a n d _ p e r s p e c t i v e sExterner Link

Bericht zum Workshop "Accreditation models in higher education" vom November 2003 in Rom, den European Association for Quality assurance in higher education (ENQUA) veranstaltet hatte. Schwerpunkte sind Prinzipien und Methoden der Akkreditierung in verschiedenen Ländern sowie besondere Merkmale der einzelnen Ländermodelle.

Keywords

Accreditation, European dimension, higher education, Europe,

Quelle Helsinki: European Network for Quality Assurance in Higher Education (2004), 67 S., URL des Volltextes: https://www.researchgate.net/publication/44834462_Accreditation_models_in_higher_education_experiences_and_perspectives
Language englisch
Document type Monographie
ISBN 952-5539-01-6

Share content on social platforms (requires javascript)

Teile diese Seite: