Ergebnis der Suche
Ergebnis der Suche nach: ( (Freitext: YOUTH) und (Lernressourcentyp: UNTERRICHTSPLANUNG) ) und (Bildungsebene: "SEKUNDARSTUFE I")
Es wurden 18 Einträge gefunden
- Treffer:
- 1 bis 10
-
Cruel school lesson plan
Details { "HE": "DE:HE:357565" }
-
Youth and Education in Afghanistan
Students review the political history of Afghanistan, they use various resources to explore the current state of education in Afghanistan. They also compare educational opportunities and the condition of schools in the United States to those in Afghanistan and they consider the long-term impact of conflict on the development of children (USA: Pulitzercenter ...
Details { "HE": [] }
-
Digital Citizenship+ Resource Platform
DCRP is an evolving collection of tools around areas of youth life, e.g. Civic and Political Engagement, that can help you navigate connected learning environments and the digital world (USA: Berkman Klein Center for Internet & Society at Harvard University 2021).
Details { "HE": [] }
-
Crime and Punishment
The units contain four elements: objectives, teaching strategies, sample lessons and classroom activities, and lists of resources for teachers and students (Yale-New Haven Teachers Institute 2000/2009).
Details { "HE": "DE:HE:218817" }
-
A new shot at life
Diese Unterrichtseinheit soll zu einem respektvollen Umgang und einem besseren sozialen Miteinander beitragen.
Details { "HE": "DE:HE:1634227" }
-
The Case Kevin
Die für den bilingualen Unterricht konzipierte Fallstudie mit dem Thema ‚Jugendkriminalität und seine rechtlichen Folgen‘ basiert auf einer wahren Begebenheit (Universität Halle 2011-20).
Details { "HE": [] }
-
Algorithms & You
This mini-lesson will take an introductory look at how social media platforms use algorithms and how that use selectively curates the content you see (USA: iCivics 2018).
Details { "HE": [] }
-
Juvenile Delinquency: Cause and Effect
Lessons in this unit will emphasize basic knowledge of juvenile crime, causes, offenses, treatment, and risk factors (USA 2000-20).
Details { "HE": [] }
-
Rechte des Kindes
Vorwissen: Die Schüler lernen im dritten oder vierten Jahr Englisch, haben im ersten Jahr Sozialkundeunterricht. Eingeplante Zeit: Zwei 45minütige Stunden. Autoren: Ulrike Wedekind (Staatliche Realschule Speyer), Barbara Bettsworth (Ripley St. Thomas CE High School, Lancaster, England)
Details { "HE": [] }
-
Rechte des Kindes
Vorwissen: Die Schüler lernen im dritten oder vierten Jahr Englisch, haben im ersten Jahr Sozialkundeunterricht. Eingeplante Zeit: Zwei 45minütige Stunden. Autoren: Ulrike Wedekind (Staatliche Realschule Speyer), Barbara Bettsworth (Ripley St. Thomas CE High School, Lancaster, England)
Details { "HE": "DE:HE:2829067" }