Ergebnis der Suche

Ergebnis der Suche nach: ( ( ( ( (Freitext: SCHULUNTERRICHT) und (Systematikpfad: POLITIK) ) und (Systematikpfad: "BILINGUALER UNTERRICHT") ) und (Systematikpfad: "PARLIAMENT AND GOVERNMENT") ) und (Schlagwörter: HOW) ) und (Systematikpfad: USA)

Es wurden 3 Einträge gefunden


Treffer:
1 bis 3
  • How a Bill Becomes a Law (U.S.)

    The Dirksen Congressional Center 2009)

    Details  
    { "HE": "DE:HE:277962" }

  • How Influential is Your Member of Congress?

    This WebQuest was developed by The Dirksen Congressional Center to introduce students to the concept of ”influence” or ”power” in Congress. What experiences or responsibilities distinguish more influential Congress members from less?? (USA 2011)

    Details  
    { "HE": "DE:HE:1185174" }

  • How a Bill Becomes a Law

    In this activity, learners follow the path of a bill as it begins in the House of Representatives (USA: Wisc-Online 2018).

    Details  
    { "HE": [] }

Vorschläge für alternative Suchbegriffe:

[ Englisch [ Gesellschaft [ Politik und Wirtschaft [ Politische Bildung [ Deutschland [ Politischer Unterricht [ Politische Erziehung [ Geschichte [ Wirtschaft [ Schüler [ Lernen [ Didaktische Grundlageninformation [ Didaktik [ Deutschland-BRD [ Bundesrepublik Deutschland [ Fremdsprachenunterricht