Ergebnis der Suche (3)

Ergebnis der Suche nach: ( ( (Freitext: ENGLISCH) und (Systematikpfad: "SPRACHEN UND LITERATUR") ) und (Schlagwörter: HOW) ) und (Bildungsebene: "SEKUNDARSTUFE I")

Es wurden 66 Einträge gefunden

Seite:
Zur ersten Seite Eine Seite zurück 1 2 3 4 5 6 7 Eine Seite vor Zur letzten Seite

Treffer:
21 bis 30
  • How to Spot Fake News

    Advice from FactCheck.org, a project of the Annenberg Public Policy Center of the University of Pennsylvania (2017). 

    Details  
    { "HE": [] }

  • How to structure a good PowerPoint Presentation

    Ein kompakter Überblick über die unterschiedlichen Phasen von der Planung über die Struktrierung bis hin zu grundsätzlich unterschiedlichen Arten von Präsentationen (Short Presentation, Problem Solving Presentation, Tell a Story etc.).

    Details  
    { "HE": [] }

  • How to Use Social Media for Social Good

    This lesson plan from PBS NewsHour Extra is designed to teach students to how to recognize bots online and critically reflect on how bots are shaping political discourse around the world (USA 2017).

    Details  
    { "HE": [] }

  • How to make a great presentation - TED Talk videos

    ʺStressed about an upcoming presentation? These talks are full of helpful tips on how to get up in front of an audience and make a lasting impression.ʺ (Quelle: Anbieter / TED.com, 2022) Die Plattform der berühmten TED Talks hat hier eine Playliste von Videos zusammengestellt, die sich mit den folgenden Themen befassen: The secret structure of great talks The beauty of data ...

    Details  
    { "HE": [] }

  • How To Spot Fake News

    Infographic with eight simple steps (USA: IFLA 2019)

    Details  
    { "HE": [] }

  • How Parliament works in nearly 60 seconds

    A fun and speedy guide to the role of UK Parliament, including the House of Commons, House of Lords and the monarchy (UK Parliament 2018)

    Details  
    { "HE": [] }

  • How Parliament holds government to account

    The short video helps to find out about the different ways government is held to account by Parliament, including Prime Minister and Minister’s questions and the work of select committees (UK Parliament 2014-19).

    Details  
    { "HE": [] }

  • How Revolting It Is!

    Comparing the French and the American Revolutions in January 1793 - lesson by Jim Hill, California State University San Bernardino. Students are asked to create a propaganda piece to convince the people of the new American nation to support the French in their revolution against the monarchy.

    Details  
    { "HE": "DE:HE:288033" }

  • How to Build a Better City

    MinuteEarth provides an entertaining view of trends in earth's environment (3 Minutes / USA 2020).

    Details  
    { "HE": [] }

  • Rosoff, How I Live Now


    Details  
    { "HE": "DE:HE:2786393" }

Seite:
Zur ersten Seite Eine Seite zurück 1 2 3 4 5 6 7 Eine Seite vor Zur letzten Seite