Ergebnis der Suche (11)
Ergebnis der Suche nach: ( ( (Systematikpfad: ENGLISCH) und (Systematikpfad: LITERATUR) ) und (Systematikpfad: "SPRACHEN UND LITERATUR") ) und (Bildungsebene: "SEKUNDARSTUFE I")
Es wurden 3754 Einträge gefunden
- Treffer:
- 101 bis 110
-
Westermann: Bilingual
Textbooks, Workbooks and more des Westermann-Verlags (2020)
Details { "HE": [] }
-
Let's talk about... the global Covid-19 pandemic
Arbeitsblätter mit englischen Begriffen zum Thema Covid-19 Pandemie, Synonymen/ Antonymen/ Wörter der Wortfamilie und der deutschen Übersetzung.
Details { "HE": [] }
-
English vocabulary for Corona - Covid-19
Sammlung an englischen Begriffen zu Covid-19 auf Englisch umschrieben und englische Beispielsätze.
Details { "HE": [] }
-
New English words and #Covid-19
ein humorvolles 10-minütges Video, in dem englische Begriffe der Pandemie erklärt werden
Details { "HE": [] }
-
Corona Vokabeln international
Auflistung der wesentichen deutschen Vokabeln hinsichtlich der Covid-19 Pandemie mit englischer Übersetzung
Details { "HE": [] }
-
Modal Verbs im Englischen - can - may - must - need - Modal Verbs in English
Online Übungsseite zu den Modal Verbs - vorher eine Seite zum Studieren und Einprägen, dann 6 Onlineübungen; can, may, must, need not
Details { "CONTAKE": "DE:SODIS:AT.CONTAKE.1447" }
-
Our Water is turning To Salt
Das Wassererlebnishaus Fuldatal stellt in Kooperation mit einer australischen Inititative (https://www.wqsi.net/) eine DVD mit Unterrichtsmaterial (Englisch) zum Thema ʺOur Water is turning To Saltʺ - Curse of an Ancient Land: SALTʺ zur Verfügung (2005-20).
Details { "HE": [] }
-
Wordbank - picture /cartoon analysis
worksheet - facial expressions useful for cartoon analysis
Details { "HE": [] }
-
Why did the Cold War emerge?
The purpose of this document collection is to allow students and teachers to develop their own questions and lines of historical enquiry on the Cold War (UK: The National Archives 2022).
Details { "HE": [] }
-
Should we have a queen?
A card-sort activity helps students clarify their own attitude towards the monarchy. They learn more about the main arguments that support monarchy and that support a republic (UK 2008-22).
Details { "HE": [] }