Ergebnis der Suche (12)

Ergebnis der Suche nach: (Freitext: TIME)

Es wurden 149 Einträge gefunden

Seite:
Zur ersten Seite Eine Seite zurück 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 Eine Seite vor Zur letzten Seite

Treffer:
111 bis 120
  • Germany for Kids - Deutsche Botschaften in den USA

    Die Website des German Information Center (GIC) in Washington D.C., USA, die sich an Kinder und Jugendliche wendet. Informationen zu Leben und Freizeitgestaltung in Deutschland, Musik, Sport, Schüler und Schülerinnen sowie Lehrer können Materialien über Deutschland für den Unterricht online bestellen.

    Details  
    { "DBS": "DE:DBS:34854" }

  • What kind of reading tasks might be worthwhile?

    ʺI looked at things you might consider when selecting authentic reading texts. There’s quite a lot to consider, I think, and I can sometimes spend several hours searching for the right text. As Ray Williams said, back in 1986 (ELTJ 40(1)), ‘in the absence of interesting texts, very little is possible.’Having spent all that time, the last thing you want is to only end up ...

    Details  
    { "HE": [] }

  • Zunal - WebQuest Creator

    A web based software for creating WebQuests in a short time. No HTML or coding knowledge required. Example quests: The Life and Times of William Shakespeare 3 Branches and the Supreme Decisions Grammar Rocks Idioms are Everywhere Poetry Webquest Figurative Language What is Theme? Ecology Scavenger Hunt  

    Details  
    { "HE": "DE:HE:2786348" }

  • Tips on Writing for the Ear

     ʺWriting for the Earʺ means writing words that people will hear with their ears, not read with their eyes. Like when people write scripts for radio or TV. Or when YOU write an oral presentation to read in class. When you write for the ear, you must remember one important fact: Listeners don't get a second chance! READERS who don't understand something can go back ...

    Details  
    { "HE": "DE:HE:1674718" }

  • David und Red in England

    Auf den Seiten von Planet Schule finden Sie verschiedene Clips in englischer Sprache zu folgenden Themen: Let's go to England, Where are you Red?, Hurry up Red?, It's school time Red?, What's your hobby red?, What's for dinner Red?, What do you want Red?,  Run, Red, run!, Surprise, surprise, Red!,  Whats the matter Red?, Don't be scared Red!, ...

    Details  
    { "HE": [] }

  • Welcome Center Hessen

    Das Welcome Center Hessen ist eine Anlauf- und Beratungsstelle für Zugewanderte, die in Hessen eine neue berufliche Perspektive suchen. Einen Schwerpunkt legt es darauf, Fachkräfte für unterbesetzte Berufsgruppen anzuwerben.

    Details  
    { "DBS": "DE:DBS:49679" }

  • Erasmus für Jungunternehmer

    Das EU-Programm Erasmus für Jungunternehmer dient dem Erfahrungsaustausch und der Vernetzung zwischen Unternehmern (KMU) aus verschiedenen EU-Ländern und erleichtert den Zugang zu neuen Märkten. (2009-2014 mit Option auf Verstetigung).

    Details  
    { "DBS": "DE:DBS:42822" }

  • Europa macht Schule

    Europa macht Schule ist ein Programm zur Förderung der Begegnung unter jungen Menschen in Europa. Ziel ist es, den Gedanken des europäischen Austauschs lebendig werden zu lassen und für mehr Wissen übereinander zu sorgen. Dafür führen Studierende aus europäischen Ländern an deutschen Schulen Projekte durch. Die Schülerinnen und Schüler lernen ein europäisches Land ...

    Details  
    { "DBS": "DE:DBS:43635" }

  • histoPOD | Podcast

    The end of the war in Europe in May 1945 caused the collapse of the Nazi regime and revealed the full extent of the Holocaust and its crimes against humanity to the world. In this podcast series, we want to shed light on the cultures of remembrance in different countries. How has the culture of remembrance developed over the course of time? How is the Holocaust commemorated ...

    Details  
    { "LEARNLINE": "DE:SODIS:LEARNLINE-00017622" }

  • A Global Map of Human Impacts to Marine Ecosystems

    An NCEAS working group published the first global assessment of cumulative human impacts on the ocean in Science on February 15, 2008. The findings, related maps, and openly available data became one of our most highly cited research efforts. The assessment showed where cumulative impacts were greatest and least and which human activities were driving these results. In 2015, a ...

    Details  
    { "HE": "DE:HE:144259" }

Seite:
Zur ersten Seite Eine Seite zurück 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 Eine Seite vor Zur letzten Seite