Ergebnis der Suche (4)

Ergebnis der Suche nach: (Freitext: COMMUNITY)

Es wurden 137 Einträge gefunden

Seite:
Zur ersten Seite Eine Seite zurück 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 Eine Seite vor Zur letzten Seite

Treffer:
31 bis 40
  • A PLAN FOR RECOVERY: Understanding the Basics of the Current Stimulus Plan

    In this NYT lesson, students examine the ”who, what, where, when, why and how” of the proposed stimulus plan for the U.S. economy; they then write their own proposal outlining how stimulus funds might benefit their community (2009).

    Details  
    { "HE": "DE:HE:274226" }

  • epals Classroom Exchange

    ePALS Classroom Exchange® maintains the Internet's largest community of collaborative classrooms engaged in cross-cultural exchanges, project sharing and language learning. ePALS is also the leading provider of school-safe emailTM, blogs, eMentoring and web-browsing technology for the global educational market.

    Details  
    { "HE": "DE:HE:111670" }

  • Entwurf für den Brexit-Vertrag

    European Commission Draft Withdrawal Agreement on the withdrawal of the United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland from the European Union and the European Atomic Energy Community (Entwurf der Europäischen Kommission für den Brexit-Vertrag v. 28.2.2018)

    Details  
    { "HE": [] }

  • Checkliste: Sicherheit in sozialen Netzwerken

    Mithilfe der Checkliste "Bist du netzwerksicher?" gewinnen Schülerinnen und Schüler mehr Sicherheit in sozialen Netzwerken.; Lernressourcentyp: Text; Mindestalter: 10; Höchstalter: 15

    Details  
    { "DBS": "DE:DBS:53842" }

  • AUDIYOU - Audiofiles im Netz

    AUDIYOU bietet eine große Sammlung von Audiofiles im Netz. Die Nutzung ist kostenlos und ermöglicht im Web-2.0-Stil Download und Upload von Audiofiles.; Lernressourcentyp: Text

    Details  
    { "DBS": "DE:DBS:53409" }

  • UNICEF-youth

    Du willst die Welt verbessern? Dann bist du hier genau richtig! Denn mit UNICEF kannst du heldenmäßige Aktionen starten und dich für eine bessere Zukunft von Kindern und Jugendlichen weltweit einsetzen. Stoppt Ungerechtigkeit, stoppt Armut und Ausbeutung – kommt in die UNICEF-Community und werdet Heroes eurer Generation!

    Details  
    { "LEARNLINE": "DE:SODIS:LEARNLINE-00018882" }

  • fluter.de Gentechnik

    Darf man Gene patentieren? Wem gehört der Mensch? Ist das, was technisch möglich ist auch moralisch vertretbar? Ist das wir essen gesund? Auf fluter.de findest Du Informationen und Artikel zu diesen Fragen und kannst mit der fluter-Community in den Foren das Thema diskutieren. Wenn Du mitmachen willst:: Die fluter-Blogs sind eröffnet!

    Details  
    { "HE": [] }

  • Being an Advocate

    Participants will learn about the concept of advocacy by identifying an issue that affects their community and brainstorming two changes that they want to see in the future concerning that problem (USA: Berkman Klein Center for Internet & Society der Universität Harvard 2021).

    Details  
    { "HE": [] }

  • Electoral Politics

    The lesson seen in the video culminates a 12-week unit to engage students in the civic life of their community. It was videotaped just prior to the 2002 mayoral election in Newark, New Jersey (USA: Annenberg 2018).

    Details  
    { "HE": [] }

  • Evaluating Turkey: What Makes a Country “Free”?

    Students determine why Turkey was downgraded by Freedom House to “not free”, they evaluate what it means for a country to be “free”, and they assess what freedoms they have in their community (Pulitzer Center 2019).

    Details  
    { "HE": [] }

Seite:
Zur ersten Seite Eine Seite zurück 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 Eine Seite vor Zur letzten Seite