Ergebnis der Suche (4)
Ergebnis der Suche nach: ( ( (Freitext: GESCHICHTE) und (Lernressourcentyp: ARBEITSMATERIAL) ) und (Systematikpfad: "BILINGUALER UNTERRICHT") ) und (Systematikpfad: ENGLISCH)
Es wurden 73 Einträge gefunden
- Treffer:
- 31 bis 40
-
Islam and Islamic History in the Middle East: The Crusaders
With an Arab perspective, this site explains the Crusades (USA: IslamiCity 2010-21).
Details { "HE": "DE:HE:990726" }
-
Roman conquest of Britain
Materialien von Udo Horstmann (Checkpoint Bili 2009)
Details { "HE": "DE:HE:2828901" }
-
The Roman Empire
Private Website zum Römischen Reich mit einem Bereich für Erwachsene und einem für Kinder: u. a. mit Erklärungen zum Wohnen, zu Kleidung etc. (Franco Cavazzi 2012-15)
Details { "HE": "DE:HE:285390" }
-
Egyptian Royal Tombs of the New Kingdom
Ausführliche Darstellung der Pläne von Pyramiden & Grabkammern (2009-19)
Details { "HE": "DE:HE:985770" }
-
Women's History
Articles on individual women, philosophers, and poets, the roles of women, their social life, and the female warriors known as Amazons (ThoughtCo, USA 2017).
Details { "HE": [] }
-
Klett - Bilingualer Unterricht
Bilinguale Bücher und Materialien für die Fächer Biologie, Geschichte, Geographie, Politik (2020)
Details { "HE": [] }
-
CLIL-Arbeitsblätter für den immersiven Geschichtsunterricht
Der Schweizer Fortbildner Osi Inglin stellt hier einige Beiträge zur Lehrerfortbildung bereit (2020).
Details { "HE": [] }
-
Current Context
This Californian online magazin helps students understand today by putting current events in their appropriate historical context. Each report includes a background, a timeline of significant events, a map, & links to useful resources (USA 2018).
Details { "HE": [] }
-
The Source
This magazine provides materials for History and Social science teachers, e.g. lesson plans and essays on history education (USA: California 2018).
Details { "HE": [] }
-
Pyramids
Wander through the chambers and passageways of the Great Pyramid, and learn about the pharaohs (USA: PBS 2010-19).
Details { "HE": [] }