Ergebnis der Suche
Ergebnis der Suche nach: (Freitext: POST) und (Bildungsebene: "SEKUNDARSTUFE II")
Es wurden 72 Einträge gefunden
- Treffer:
- 1 bis 10
-
Zeittafel Friedrich Schiller
Eine Zeittafel zu Leben und Werk Friedrich Schillers
Details { "DBS": "DE:DBS:27265" }
-
The Problems with First Past the Post Voting Explained
In the U.K. this voting system has mixed results (6 Minuten).
Details { "HE": [] }
-
Materialien für den Spanisch- und Französischunterricht
Ich unterrichte die Fächer Spanisch, Französisch und Englisch und bin seit Februar 2002 Studienrat z.A. am Carl-Fuhlrott-Gymnasium in Wuppertal (NRW). Zuvor war ich Referendar am Bettina-von-Arnim-Gymnasium in Dormagen. Auf diesen Seiten veröffentliche ich selbst erstellte Materialien zu meinen Unterrichtsfächern.
Details { "DBS": "DE:DBS:14610" }
-
Corporate Campaign Contributors (USA)
In einem Artikel der Net-Zeitung ”Huffington Post” (”After the Wall St. Bailout”) ein interaktives Diagramm von Micah Sifry (2009).
Details { "HE": "DE:HE:305933" }
-
Gaugin - malerische Faszination für Polynesien
Der post-impressionistische Maler, Paul Gaugin, ließ sich durch die polynesischen Landschaften und Menschen inspirieren.
Details { "Select.HE": "DE:Select.HE:1785253" }
-
Linkliste zu Huxleys Werk auf somaweb.org
- General Huxley Links - Brave New World Links - Biography - Complete Works Comprehensive bibliography. - Coterie comrades and affiliates - Bio-Ethics and Reproductive Issues Want to be cloned? - Additional Resources Find books; LA Times articles; other authors. - Site Information contact info, citation info. - Discussion Forum Post your thoughts and questions. Read or ...
Details { "HE": "DE:HE:928160" }
-
Classroom Connections: Reconstructing Reconstruction
This Unit, for Grades 11-12, is a historical analysis of how school textbooks tell the story of the Post-Civil War Era, focusing on the evolution of how U.S. History textbooks interpret the history of Reconstruction (New York Public Library 2015).
Details { "HE": "DE:HE:2952766" }
-
Can Europe save the world order?
European leaders, the report from the European Council on Foreign Relations argues, face a choice: defend the post-1945, rules-based, collaborative world order by joining together to uphold progressive and democratic values at home and abroad – or don’t and face the consequences (2018).
Details { "HE": [] }
-
Classroom Connections: Reconstructing Reconstruction
This Unit, for Grades 11-12, is a historical analysis of how school textbooks tell the story of the Post-Civil War Era, focusing on the evolution of how U.S. History textbooks interpret the history of Reconstruction (New York Public Library 2015).
Details { "HE": [] }
-
Is Democracy Possible in the Middle East?
The students expand their content knowledge of the Middle East pre and post Arab-Spring, they apply decision-making and problem-solving skills, and they examine multiple perspectives (USA: Foreign Policy Research Institute 2019).
Details { "HE": [] }