Ergebnis der Suche
Ergebnis der Suche nach: ( ( ( (Freitext: SCHULUNTERRICHT) und (Systematikpfad: POLITIK) ) und (Systematikpfad: "BILINGUALER UNTERRICHT") ) und (Systematikpfad: ENVIRONMENT) ) und (Bildungsebene: "SEKUNDARSTUFE I")
Es wurden 60 Einträge gefunden
- Treffer:
- 1 bis 10
-
FRONTLINE: The Spill
Details { "Select.HE": "DE:Select.HE:1093775" }
-
Federal Ministry of Food and Agriculture
The English language homepage of the Ministry for food and agriculture
Details { "HE": [] }
-
Traffic light food labelling - Ist eine Lebensmittelampel sinnvoll?
Die Kennzeichnung von Lebensmitteln ist ein seit längerem kontrovers diskutiertes Thema. (2016)
Details { "HE": [] }
-
Greendex: Survey of Sustainable Consumption
Details { "Select.HE": "DE:Select.HE:974620", "HE": "DE:HE:974620" }
-
The Economics of Recycling
Students will review the legislation in Japan that requires all consumers to pay a fee for recycling large appliances.
Details { "HE": "DE:HE:32357" }
-
Talking about statistics and climate change
Schülerinnen und Schüler erlernen in dieser Unterrichtseinheit neue Redemittel zur Besprechung von Statistiken und setzen sich gleichzeitig unter Verwendung der Seite climateimpactsonline.com mit dem Klimawandel auseinander (2015).
Details { "HE": "DE:HE:2831473" }
-
How to Build a Better City
MinuteEarth provides an entertaining view of trends in earth's environment (3 Minutes / USA 2020).
Details { "HE": [] }
-
Earth Overshoot Day: Classroom Activities
Der Earth Overshoot Day, auch „Erdüberlastungstag“ genannt, ist in einer jährlichen Kampagne der Organisation Global Footprint Network ein bestimmter Tag des Jahres, an dem die menschliche Nachfrage an natürlichen Ressourcen die Kapazität der Erde zur Reproduktion dieser Ressourcen in diesem Jahr übersteigt. (2017)
Details { "HE": [] }
-
New Sense, Inc. vs. Fish Till U Drop, or Coase vs. Pigou
Hot debate and arguments galore whirl around this question: ”Which economic approach is the most efficient and fair to resolve utility issues surrounding the use of common or public property?” This lesson will explore, examine and analyze this perplexing question by engaging in an open-ended role play simulation. (EconEd 2005)
Details { "HE": "DE:HE:267012" }
-
A DUCK`S BILL ON CAPITOL HILL?: Taking a Stand on Wildlife Conservation Legislation
In this lesson, students examine the positions of various parties on proposed federal ecosystem conservation legislation, including private property owners, legislators, and conservationists, in order to represent their perspectives in a class discussion. (NY Times Lesson 2005)
Details { "HE": "DE:HE:32356" }