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EERA-Spring-School: The 1st EERA-Spring School on Advanced Methods in Educational Research

21.02.2011 - 25.02.2011

Institut für Schulentwicklungsforschung, Technische Universität Dortmund, Vogelpothsweg 78, 44227 Dortmund
Dortmund
eera-spring-school@ifs.tu-dortmund.de

http://www.ifs-dortmund.de/1520.htmlExterner Link

The one-week Spring School on Advanced Methods in Educational Research is the first in a series of Spring Schools on Methods by the European Educational Research Association (EERA). The Spring School in 2011 will focus on Combining Categorical and Continuous Latent Variable Modelingwith Mplus. It will involve lectures and hands-on activities in computer labs, to give participants the opportunity to directly apply the knowledge in the Mplus software. The working language will be English. The Spring School 2011 is aimed at doctoral students and postdoctoral fellows in the field of educational research. A maximum of 25 applicants will be accepted. You can find further information about the application here: http://www.ifs-dortmund.de/1524.html

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Schlagwörter

Dortmund, Bildungsforschung, Doktorand, Doktorandin, EERA (European Educational Research Association), Frühling, Methode, Pädagogische Forschung, advanced method, educational research,

Art der Veranstaltung Arbeitsgruppe / Seminar
Veranstalter European Educational Research Association (EERA)
Kontaktadresse Institut für Schulentwicklungsforschung, Technische Universität Dortmund, Vogelpothsweg 78, 44227 Dortmund; Fax: (02 31) 755-5517
E-Mail des Kontakts eera-spring-school@ifs.tu-dortmund.de
Beginn der Veranstaltung 21.02.2011, 00:00
Ende der Veranstaltung 25.02.2011, 00:00
Veranstaltungsstätte Institut für Schulentwicklungsforschung, Technische Universität Dortmund, Vogelpothsweg 78, 44227 Dortmund
Land der Bundesrepublik Deutschland Nordrhein-Westfalen
Staat Deutschland
Tagungssprache Englisch
Relevanz europaweit
Inhaltsbereich der Veranstaltung Hochschule; Wissenschaft/Bildungsforschung
Adressaten Studierende; Hochschullehrer/innen / Forscher/-innen
Aufgenommen am 16.11.2010
Zuletzt geändert am 16.11.2010

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