DIPF-Logo
Deutscher Bildungsserver. Der Wegweiser zur Bildung. Onlineressourcen

Themen


Hier beginnt der Inhalt:

EARLI SIGs 18 and 23 Joint conference ´Closing the Gaps? Differential Accountability and Effectiveness as a Road to School Improvement´

  • Diese Seite posten:
  • Edutags-Logo
  • g+
  • Twitter-Logo
  • Facebook-Logo
  • Delicious-Logo
Formale Angaben:
Titel der Veranstaltung: EARLI SIGs 18 and 23 Joint conference ´Closing the Gaps? Differential Accountability and Effectiveness as a Road to School Improvement´
Art der Veranstaltung: Konferenz / Tagung / Fachtagung / Kolloquium / Kongress / Symposium
URL der Veranstaltung: http://www.uv.uio.no/cemo/english/conferences/earli-sigs-18-23/
Veranstalter: Centre for Educational Measurement at the University of Oslo (CEMO) and the research group Large-scale Educational Assessments (LEA), Faculty of Educational Sciences
E-mail des Kontakts: earlisigs1823@cemo.uio.no
Beginn der Veranstaltung: 26.09.2016
Ende der Veranstaltung: 30.09.2016
Veranstaltungsstätte: Main Conference: Forskningsparken – Oslo Science Park
Straße: Gaustadalléen 21
Postleitzahl: 0349
Ort: Oslo
Staat: Norwegen
Inhaltliche Angaben:
Inhaltsbereich der Veranstaltung: Hochschule
Wissenschaft/Bildungsforschung
Adressaten: Studierende
Hochschullehrer/innen / Forscher/-innen
Kurzbeschreibung: JURE pre-conference: 26-27 September 2016; SIG main conference: 28-30 September 2016 - The conference is aimed at presenting state-of-the-art research on differential accountability and effectiveness, and how this can inform and enhance school improvement in order to promote not only quality but also equity in education. The keynote speakers will address the conference topic from different perspectives of school effectiveness, improvement, accountability, evaluation, and methodology.
Schlagwörter: Oslo
Norwegen
Bildungsforschung
Effektivität
Internationale Konferenz
Konferenz
Schule
Schulforschung
Verbesserung
Wirksamkeit
Sonstige Angaben:
Datensatz aktualisiert am: 04.03.2016

Ausgewählte Links zu dieser Seite

Diesem Link bitte nicht folgen Diesem Link bitte nicht folgen Diesem Link bitte nicht folgen