Towards good practices for practice-oriented assessment in European vocational education
h t t p s : / / j y x . j y u . f i / h a n d l e / 1 2 3 4 5 6 7 8 9 / 3 7 7 6 1
The aim of this report is to introduce elements of good practices of practice-oriented assessment within the Leonardo da Vinci project Quality Assurance and Practice-Oriented Assessment in Vocational Education and Training (QUAL-PRAXIS) funded by the European Commission. The focus of the QUAL-PRAXIS project is to identify current innovations and future developments in practices and approaches to the assessment of work-based learning in European countries. The findings in this report are based on the case studies of each partner country: Austria, Estonia, Finland, Germany, and Ireland.
Fach, Sachgebiet
Schlagwörter
Deutschland, Estland, Europa, Finnland, Irland, Österreich, Berufsbildung, Qualitätssicherung, vocational education, quality assurance, Europa, Österreich, Estland, Finnland, Deutschland, Irland,
Bildungsbereich | Berufsbildung |
---|---|
Ressourcenkategorie | Artikel/Aufsatz/Bericht/Thesenpapier |
Angaben zum Autor der Ressource / Kontaktmöglichkeit | Laine, Kati; Stenström, Marja-Leena |
Erstellt am | 01.01.2006 |
Sprache | Englisch |
Rechte | Keine Angabe, es gilt die gesetzliche Regelung |
Zugang | ohne Anmeldung frei zugänglich |
Kostenpflichtig | nein |
Gehört zu URL |
https://jyx.jyu.fi |
Entnommen aus | Institute for Educational Research, University of Jyväskylä, Finland - Occasional Papers 30. ISSN 1456-5153. ISBN 951-39-2462-9 (nid.). ISBN 978-951-39-3519-1 (pdf) |
Zuletzt geändert am | 19.03.2019 |