Suche

German Education Server Eduserver Gebärdensprache DGS-Button Leichte Sprache LS-Button
Erweiterte Suche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Towards good practices for practice-oriented assessment in European vocational education

h t t p s : / / j y x . j y u . f i / h a n d l e / 1 2 3 4 5 6 7 8 9 / 3 7 7 6 1Externer Link

The aim of this report is to introduce elements of good practices of practice-oriented assessment within the Leonardo da Vinci project ‘Quality Assurance and Practice-Oriented Assessment in Vocational Education and Training’ (QUAL-PRAXIS) funded by the European Commission. The focus of the QUAL-PRAXIS project is to identify current innovations and future developments in practices and approaches to the assessment of work-based learning in European countries. The findings in this report are based on the case studies of each partner country: Austria, Estonia, Finland, Germany, and Ireland.

Fach, Sachgebiet
Schlagwörter

Deutschland, Estland, Europa, Finnland, Irland, Österreich, Berufsbildung, Qualitätssicherung, vocational education, quality assurance, Europa, Österreich, Estland, Finnland, Deutschland, Irland,

Bildungsbereich Berufsbildung
Ressourcenkategorie Artikel/Aufsatz/Bericht/Thesenpapier
Angaben zum Autor der Ressource / Kontaktmöglichkeit Laine, Kati; Stenström, Marja-Leena
Erstellt am 01.01.2006
Sprache Englisch
Rechte Keine Angabe, es gilt die gesetzliche Regelung
Zugang ohne Anmeldung frei zugänglich
Kostenpflichtig nein
Gehört zu URL https://‌jyx.jyu.fi
Entnommen aus Institute for Educational Research, University of Jyväskylä, Finland - Occasional Papers 30. ISSN 1456-5153. ISBN 951-39-2462-9 (nid.). ISBN 978-951-39-3519-1 (pdf)
Zuletzt geändert am 19.03.2019

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: