Suche

German Education Server Eduserver
Erweiterte Suche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Towards good practices for practice-oriented assessment in European vocational education

https://ktl.jyu.fi/en/publications/towards-good-practices-for-practice-oriented-assessment-in-european-vocational-educationExterner Link

The aim of this report is to introduce elements of good practices of practice-oriented assessment within the Leonardo da Vinci project ‘Quality Assurance and Practice-Oriented Assessment in Vocational Education and Training’ (QUAL-PRAXIS) funded by the European Commission. The focus of the QUAL-PRAXIS project is to identify current innovations and future developments in practices and approaches to the assessment of work-based learning in European countries. The findings in this report are based on the case studies of each partner country: Austria, Estonia, Finland, Germany, and Ireland.

mehr/weniger
Fach, Sachgebiet
Schlagwörter

Europa, Österreich, Estland, Finnland, Deutschland, Irland, Berufsbildung, Qualitätssicherung, vocational education, quality assurance, Europe, Austria, Estonia, Finland, Germany, Ireland,

Bildungsbereich Berufsbildung
Ressourcenkategorie Artikel/Aufsatz/Bericht/Thesenpapier
Medienkategorie Internet
Sprache Englisch
Gehört zu URL http://ktl.jyu.fi/
Entnommen aus Institute for Educational Research, University of Jyväskylä, Finland - Occasional Papers 30. ISSN 1456-5153. ISBN 951-39-2462-9 (nid.). ISBN 978-951-39-3519-1 (pdf)
Angaben zum Autor der Ressource / Kontaktmöglichkeit Laine, Kati; Stenström, Marja-Leena
Rechte Keine Angabe, es gilt die gesetzliche Regelung
Technische Anforderungen PDF-Reader
Zuletzt geändert am 24.03.2016

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)