Suche

German Education Server Eduserver
Erweiterte Suche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Sequential explanatory study of factors connected with science achievement in six countries: Finland, England, Hungary, Japan, Latvia and Russia. Study based on TIMSS 1999

https://ktl.jyu.fi/julkaisut/julkaisuluettelo/julkaisut/2007/t022Externer Link

This thesis explores country-specific explanatory variables for eighth-grade student science achievement in Finland, England, Hungary, Japan, Latvia and Russia by multi-level modelling of the Third International Mathematics and Science Study (TIMSS 1999) data. These variables are presented in a new graphical form that facilitates interpretation of the results also by persons unfamiliar with multi-level modelling.

mehr/weniger
Fach, Sachgebiet
Schlagwörter

England, Japan, Finnland, England, Ungarn, Japan, Lettland, Russland, Studie, Schülerleistung, Naturwissenschaften, education system, achievement, TIMSS 1999, multi-level modelling, Finland, Hungary, Latvia, Russia, TIMSS 1999,

Bildungsbereich Sekundarstufe I
Ressourcenkategorie Monographie/Buch/Dissertation
Medienkategorie Internet
Sprache Deutsch
Gehört zu URL http://ktl.jyu.fi/
Entnommen aus Institute for Educational Research, University of Jyväskylä: Research Reports 22. ISSN 1455-447X. ISBN 978-951-39-2953-4 (printed version). ISBN 978-951-39-2954-1 (pdf)
Angaben zum Autor der Ressource / Kontaktmöglichkeit Reinikainen, Pasi
Rechte Keine Angabe, es gilt die gesetzliche Regelung
Zugang ohne Anmeldung frei zugänglich
Kostenpflichtig nein
Technische Anforderungen PDF-Reader
Zuletzt geändert am 12.05.2016

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)