Ergebnis der Suche

Ergebnis der Suche nach: (Freitext: ENGLISCH)

Es wurden 3522 Einträge gefunden

Seite:
Zur ersten Seite Eine Seite zurück 334 335 336 337 338 339 340 341 342 343 344 345 Eine Seite vor Zur letzten Seite

Treffer:
3391 bis 3400
  • Congressional Power, Organization, the Differences Between the House and the Senate, and Criticisms Then and Now

    Students will discuss among their group why the Framers of the U.S. constitution chose to organize the legislative branch of the U.S. government in the manner that they did (bicameral system). (The Dirksen Congressional Center 2007)

    Details  DE:HE:118148

  • The Economics of Recycling

    Students will review the legislation in Japan that requires all consumers to pay a fee for recycling large appliances. Lesson Objectives: Students will: Explain recycling rates in Japan and the United States by reference to incentives, as exemplified in Japan's appliance recycling law. Predict how consumers, repair services, and appliance makers will respond ...

    Details  DE:HE:117764

  • Transcript 3 - Sonderausgabe 2007 zur Katalanischen Literatur

    Die Katalanische Literatur unserer Zeit Die Katalanische Dichtung nach 1975 Das Katalanische Theater Ein Blick auf Mallorca FÜNF KATALANISCHE AUTOREN Transcript ist ein zweimonatlich erscheinendes Magazin über Bücher und Literatur aus ganz Europa. Sein Ziel ist, Belletristik, die in den kleinen Sprachen Europas geschrieben ist, bekannt zu machen, und ihr ein ...

    Details  DE:HE:114833

  • Chicago Metropolis 2020

    In 1909, the Commercial Club of Chicago published Daniel H. Burham's monumental plan for Chicago and its environs, and in doing so ushered in a comprehensive approach to looking at regional planning in the United States. At the end of the century, frustrated with some of the very severe problems throughout the region, the Commercial Club sponsored a new plan for the ...

    Details  DE:HE:111998

  • Das Transatlantische Klassenzimmer

    Das TAK verdankt seine Existenz der Städtepartnerschaftzwischen Hamburg und Chicago und einer Idee der Körber-Stiftung in Hamburg-Bergedorf, die diese Städtepartnerschaft mit Leben füllte. So wurde 1994 "Das Transatlantische Klassenzimmer" ins Leben gerufen, um einen kleinen Beitrag zur Völkerverständigung zu leisten und Schülern und Schülerinnen aus Chicago und Hamburg die ...

    Details  DE:HE:111717

  • Instant Webquest

    InstantWebquest is a web based software for creating WebQuests in a short time. When you use InstantWebQuest, you will not need any of writing HTML code or using any web editor software. InstantWebQuest creates all the necessary files and puts them into the server free.

    Details  DE:HE:111729

  • CALM AFTER THE STORM: Examining Changes in Sri Lankan Society in the Wake of the Tsunami

    In this lesson, students will create posters providing information about Sri Lanka's history and society both before and after the tsunami. They then write response papers considering the future of this small country devastated by the natural disaster (NEW YORK TIMES LESSON PLAN, 5.1.2005).

    Details  DE:HE:111263

  • New York - die bunte Welt des Big Apple

    Die Stadt der Träume zieht seit jeher Immigranten aus aller Herren Länder an. New Yorks Bevölkerung besteht heute zu einem Drittel aus Amerikanern europäischer Herkunft. Aber die größte Stadt Amerikas ist nicht nur die berühmteste Metropole der modernen Welt. Sie bildet mit ihren weit über hundert Nationalitäten einen Vielvölkerstaat in sich. Das Außergewöhnliche ist, dass ...

    Details  DE:HE:111274

  • Learning about Rain Forests around the World

    In this lesson, students learn about rain forests around the world, using the Barro Colorado biological reserve in the Panama Canal as a starting point. They then take part in a mock international summit, in which they present information on the challenges facing these rain forests and the initiatives in place to preserve and protect them. (New York Times Lesson Plan ...

    Details  DE:HE:111285

  • Unterrichtseinheit: Traffic light food labelling – Über die Einführung einer Lebensmittelampel diskutieren und argumentieren

    Die Schülerinnen und Schüler diskutieren und argumentieren über die Einführung einer Lebensmittelampel in der Schule bzw. in ihrem EU-Heimatland. Als Lernprodukt soll eine schriftliche Stellungnahme (in Form eines Briefes) entstehen

    Details  DE:SODIS:LEARNLINE-00013797

Seite:
Zur ersten Seite Eine Seite zurück 334 335 336 337 338 339 340 341 342 343 344 345 Eine Seite vor Zur letzten Seite